Nowoczesny system komunikacji sali restauracyjnej z kuchnią
W restauracji bardzo ważna jest kwestia komunikacji osób obsługujących gości na sali oraz osób przygotowujących potrawy w kuchni. Dawniej kelnerzy, którzy zbierali zamówienia, notowali życzenia gości na kawałkach papieru i takie oto ręcznie sporządzone listy dostarczali do kuchni. Jak wygląda to teraz?
Nowoczesność w pełniej krasie
Niedawno serca restauratorów skradł nowoczesny system komunikacji z kuchnią. Polega on na tym, że osoby zbierające zamówienia z sali zapisują ich treść w formie tradycyjnej, a następnie wprowadzają je do systemu poprzez dotykowy monitor (zainstalowany najczęściej przy barze). W ten sposób osoby z kuchni natychmiast wiedzą, jakie zamówienia wpłynęły i mają pełny obraz tego, co będą w najbliższych godzinach przyrządzać restauracyjnym gościom. Dzięki temu można zminimalizować wiele pomyłek, które zdarzają się podczas przekazywania pracownikom kuchni odręcznych notatek kelnerów.
Zalety Kitchen Display System
Właściciele restauracji cenią sobie systemy komunikacji sali z kuchnią, ponieważ usprawnienie pracy kelnerów i kucharzy ma znaczący wpływ na funkcjonowanie lokalu. Dzięki sprawnej obsłudze wielu gości chętnie wraca do danej restauracji, co z kolei przekłada się na opinię o samej firmie (im więcej stałych, zadowolonych klientów ma restauracja - tym więcej pochlebnych opinii na jej temat na forach internetowych, a jak wiadomo - marketing szeptany oraz opinie osób, które miały przyjemność korzystania z oferty lokalu to najlepsza reklama dla każdego przedsiębiorcy).
Łatwość obsługi innowacyjnego systemu
Restauratorzy zwracają uwagę na bardzo ważną kwestię dotyczącą oprogramowania systemów służących do komunikacji kuchni z salą - musi ono być ono nieskomplikowane i proste w obsłudze, jak ten przykładowy KDS
Osoby, które zdecydowały się na jego zakup wskazują, iż osoba wprowadzająca zamówienie do systemu może to zrobić w kilku zaledwie kliknięciach (co jest bardzo istotne, ponieważ systemy o bardziej złożonej strukturze niosą ze sobą zagrożenie w postaci błędnie wprowadzonych danych - należy pamiętać, iż kelner korzystający z panelu dotykowego musi to zrobić szybko i oczywiście to w jego gestii leży sprawdzenie poprawności wstukanego w system zamówienia, aczkolwiek producenci systemów KDS podeszli ze zrozumieniem do tej jakże niedocenionej grupy zawodowej i zrobili wszystko, by nowatorski system komunikacji w restauracjach ułatwił i uprzyjemnił im pracę).
Elastyczność oferty
Systemy Kitach Dispaly są nie tylko funkcjonalne - są także elastyczne. Twórczy oprogramowania pozostawili dla restauratorów spore pole manewru; mogą oni decydować między innymi o wyglądzie wydruku zamówienia wprowadzonego do systemu. Jest to kwestia bardzo istotna, ponieważ w wielu restauracjach kucharze przyzwyczaili się już do specyficznego wyglądu otrzymywanych przez nich zamówień - dlatego dobrze jest w takim przypadku nie zmieniać dotychczasowej formy realizacji zamówień (w przeciwnym razie w obliczu zmian może zapanować w kuchni trudny do ogarnięcia chaos).
Brak komentarzy do artykułu - Twój może być pierwszy!